© All rights reserved. 

Global Glass Group

Visual Identity Design

De rebranding van Global Glass Group is in volle gang. We mogen dit merk visueel omtoveren tot een internationale betrouwbare glas specialist en zijn trots op het resultaat en het vertrouwen van de klant. Hierbij deel ik dus graag het resultaat tot nu toe. Een klein inzicht in Global Glass Group: Meerwaarde voor de klanten van deze glasspecialisten zit in de onafhankelijkheid, marktkennis en daadkracht. Toegevoegde waarde van deze groep is dat overbodige schakels in de glasbedrijfskolom zowel in menselijk handelen als in administratieve processen zijn geminimaliseerd zonder het persoonlijke te verliezen. Repeterende processen worden gedigitaliseerd en GGG-team staan volledig in dienst van de klant en de leveranciers. 
Om deze reden hebben wij gekozen voor een minimalistische ontwerp beeldmerk waarin de volgende keywords leidend zijn: quality feeling, centrepoint to knowledge, layerd glass, global – world, dynamic.

Komende tijd zijn we bezig het ontwerp te vertalen naar de nodige middelen en zullen de klant blijvend ondersteunen om de merklading te bewaken en te voorzien in benodigde middelen.

Client:

Global Glass Group

Task:

Rebranding

Website: